dimarts, 10 de novembre del 2009

2 anys de blog!!!

Doncs sí ja en són 2! El temps passa volant i des de dimecres el blog ja te 2 tacos. La veritat és que darrerament la meva freqüència de publicar entrades ha baixat una mica, però això es culpa de que els entrenaments, competicions i sobretot la motivació tabè han baixat una mica, sigui per causes físiques com lesions o per la maleïda mandra que a vegades fa tornar-m´hi a posar "a saco" com sempre!

Tot i així aquest últim any he gaudit de bons entrenaments, curses i sobretot de la vostra companyia aquí al blog, doncs alguns ja us heu fet lectors habituals i això és motiu d´orgull, i entre altres coses fa que segueixi escribint i tenint ganes d´explicar les meves aventures diaries (ultimament gairebé setmanals jejeje)

Fent una mica de números en aquest segon any he publicat  63 entrades (per 149 del primer any) i han llegit el blog 12500 visitants (per 16500 el primer any). A partir d´ara no és que intentaré publicar més sovint, sinó que ho faré, ja veureu...

I res més per avui, gràcies a tots  i us  deixo amb el post de quan el blog va complir el seu primer aniversari ;)  http://loputoamo.blogspot.com/2008/11/un-any.html

1 comentari:

XAVIER ha dit...

Ei Periko!
Ja hem parlat alguna vegada, i com a seguidor del teu blog, et felicito pels dos anys a peu de canó.
Segueix així, doncs dones ànims i bons consells a persones que com tú, estimen l'esport.
Ja que t'escric, m'agradaria que m'ajudesis amb alguna planificació d'entrenaments (que d'això tu en saps un ou), perquè aquesta vegada em vull preparar de debò per a una duatló que es farà a finals de febrer de l'any vinent a Vila-seca.
És del tipus esprint, però voldria el teu consell a l'hora d'entrenar, tenint en compte que tampoc disposo de massa temps (actualment intento sortir a córrer 2 dies per setmana, i faig bici de carretera també dos dies, en total 4 dies a la setmana). També et dic que tinc 41 anys, i ja no és el mateix que quan tenia 18. JE JE.
Bé, si no et sap greu, m'ajudaràs amb la teva experiència, aqui et deixo el meu correu personal:
x.rovira@terra.es
Ànims, i visca l'espanyol !!