divendres, 24 de setembre del 2010

31 Castanyes

Aquesta setmana m´han caigut els 31, comença a ser una edat ja respectable; és aquella edat en que els futbolistes ja van de capa caiguda i com a molt intenten pillar el seu últim contracte.

Per sort ja fa molt temps que vaig deixar de ser futbolista en actiu (14 anys) i em vaig centrar únicament en l ´esport de fons, doncs es pot dir que ja vaig néixer amb una bici sota el cul. Abans deia per sort ja que els esportistes de fons podem tirar en condicions al màxim nivell fins als 36, 37 i fins i tot els 40 anys...i desprès teòricament res t´impideix seguir donant guerra fins als 60, els 70 o fins que el cos aguanti.

El meu cos ara per ara no dona per molt més i anímicament sóc un competidor retirat, però seguiré donant guerra ni que sigui per fer els meus 3000 km anuals amb la bici o les 300 o 400 hores d´esport.

Tothom pot fer esport, al ritme que sigui, fins i tot els iaios com jo xD (Deunido com m´estan afectant els 31, no?)