dimarts, 17 de març del 2015

Retorn a la competició. SANTRUNMON 2015

Després de 5 anys i mig sense competir vaig decidir que ja era hora de tornar a medir forces i em vaig presentar a la línea de sortida de la III SantRunMon.

Porto 1 any fotent-li bastanta canya  un altre cop, sobretot corrent i una mica de bici, entrenant al meu aire, per la qual cosa em presentava a la línea de sortida amb garanties de completar els 20 km i 750m de desnivell+ que te la prova i amb esperances de fer un bon resultat.

La nevada que va caure just la setmana anterior no es obstacle per a que uns 220 valents prenguin la sortida. El 80% del recorregut encara es manté nevat, algunes zones amb una bona capa de neu. La temperatura gèlida d´aquest 8 de febrer, -4ªC durant tota la prova, tampoc sembla espantar a gaires.

Sortida i arranco com un coet a donar la nota posant-me en primera pocició el primer km. Poc a poc em van passant i col.locant a lloc. El fred em gela les mans. Desseguida me n´adono que m´he equivocat posant-me poca roba. Tocará patir.


Primera pujada seriosa per dins de Gospí, encara aguanto entre els 10 primers. Em segueixen passant corredors. No paro als primes avituallaments.

Cap al Km 15 començo a baixar el ritme tot i que vaig mantenint més o menys la posició al voltant del 20. Paro i bec als avituallaments però vaig mig empajarat. Tinc massa fred i fins i tot em passa pel cap plegar. Aguanto com puc i un gel dels companys del Blue Motors em fa acabar decentment en la posició 23 de la general de 218 participants acabats. Temps 1:49:59, ritme de 5:32 min/km, mitjana de pulsacions de 177 i màxima de 192. 

Sensacions dolentes pel fred i per anar de més a menys, però un cop han passat els dies me n´adono que he tornat al meu millor nivell en la primera cursa que faig després de molt temps. No puc demanar més amb 35 cap a 36 anys que tinc. L´entrenament está essent bo i seguiré apretant. Intentaré donar guerra fins que el cuerpo aguante...encara tinc esperances de seguir millorant.