dissabte, 22 de desembre del 2007

Última cursa de l´any?

La de la Pujada a la Seu Vella hauria d´haver estat la meva última cursa de l´any, però no...demà aniré a córrer al Pont de Vilomara ja que fa mesos que estic apuntat. Correré lesionat sí...espero poder acabar almenys; com sempre no he pogut entrenar cap dia entre setmana i la cursa de diumenge passat m´haurà de servir d´entrenament. A la Sant Silvestre de Lleida ja no crec que hi vagi pq calculo q despres de la cursa la meva amiga lesió em tornarà a deixar inutilitzat uns 10 dies...i després amb el 2008 poder-me fer un entrenament com Déu mana i deixar enrere les molèsties.

Aquí us deixo un video de diumenge passat a Lleida; a veure si em reconeixeu al passar...si el pardillo de la samarreta verda de l´Alta Segarra que passa pel lloc 55 aproximadament. Au a veure que farem demà... (la meva lesió i jo)