dimarts, 3 de juny del 2008

Resum setmana-22 / Maig-Juny 2008

De pixarrín, així podria definir l´entrenament realitzat durant aquesta setmana; una més que inoportuna grip m´ha deixat bastant K.O. i feines he tingut per anar a treballar. La qüestió es que no m´ acabo de recuperar d´aquest baixón físic i ara les poques forces (i suposo que ganes d´entrenar) s´han apoderat del meu cos i ment.
En tota la setmana només vaig aconseguir fer un entrenament de BTT amb cara i ulls per la zona de la Segarra, tot i això no va ser llarg. La resta, dues sortides més amb la BTT amb els nens dels coles, d´allò més light...
Pel que fa al córrer diumenge encara vai aguantar la compostura al Marató de Relleus del Sícoris, ja que lo més normal hauria estat fer el pena ja que l´entrenament de dijous havia estat per posar-se a plorar.
Per últim al gimnàs no hi vaig anar, o bé més ven dit i vaig anar a xerrar, i la piscina...que és això de la piscina? puff
I doncs aquí em teniu a veure si se´m passa d´una vegada aquest estat gripal, que d´altra banda amb el temps cabrón que fa será dificil. Pluja i fred en ple mes de Juny...i ja fa 4 o 5 setmanes que és el pa de cada dia...Avui mateix a les 11 del matí a Sant Ramon, en plena bicicletada, l´aire dels pulmons sortia en forma de vapor blanc...com en ple hivern, per flipar.
Per cert, he punxat el tubeless de l´Alma Team, en camí ample a 10 per hora, amb només 700 km amb aquesta coberta, ni líquids antipunxades ni rés ha servit...molt penós...els nens s´han fet un fart de riure; jo amb aquest peazo de bici a peu i ells amb els seus "ferros" tots tan campantes. No si quan les coses no van fines tot s´atravessa...macagonlosti tu!
Resum setmana-22 / Maig-Juny 2008
BTT: 3 hores 35 minuts 54,7 km desnivell positiu 835 metres
Cicloestatica: 36 minuts 17,0 km
Córrer: 1 hora 41 minuts 21,0 km desnivell positiu 35 metres
Gimnàs peses: 13 minuts
Estirar: 9 minuts
TOTAL: 6 hores 14 minuts 92,7 km desnivell positiu 870 metres.