dijous, 28 d’agost del 2008

A l´Agost faig el gos...

Pues sí, m´estic acabant de pegar un Agost d´allò més mandrós. La calor, les vacances i altres interessos han fet que baixessa alarmantment el meu ritme d´entrenaments (tot i que ja des de finals de Maig no he trobat el punt de motivació que cal per rendir a bon nivell).

Aquest més tot just porto 145 km de bicicleta en unes 6 hores i 9 tristos km corrent a peu (1h). Del gimnàs ni rastre, de la piscina tampoc...i na pagant que es veu que em sobren els diners...

Això sí, dilluns torno a la dolça monotonia; la feina! uf ufff m´ha costat recarregar piles però ara crec que ja estic a punt per tornar al tajo...ja se que direu que tinc delicte amb els meus dos mesos de vacances i tal...

Així doncs dilluns es comena de 0, tambè pel que fa a l´entrenament. Ara ja no fa tanta calor i les ganes d´anar en bici, correr i fins i tot de nedar i gimnàs han tornat!!!! Fins i tot m´he comprat una llum per la BTT per "disfrutar" d´entrenaments nocturns. Aquest cap de setmana acabaré de cremar els cartutxos de l´estiu i dilluns em poso de cap a aconseguir un bon nivell de forma que em permeti fer algo de bo. Ja us aniré contant! Salut!