dimarts, 27 de gener del 2009

A ritme d´entreno

Entrenant, així és com vull passar-me bàsicament els pròxims 2 mesos. No tinc ganes d´entrar en la dinàmica competitiva sense haver posat abans una base sòlida d´entrenaments. Que si fos per ganes ho faria, perquè tothom va a tope ja, competicions per aquí i per allà... Però d´altra banda vull arribar a l´abril en les millors condicions possibles, per tant poques competicions ara i més entrenaments.

De moment estic intentant agafar una mica de "fondo"a més de crear una mica de base muscular al gimnàs, però un inoportú grip em va deixar K.O. tota la setmana passada i encara n´estic pagant les conseqüències. 4 dies enfebrat a 38 i 39 graus i una tos de gos que encara em dura.

Així doncs la setmana passada una sola hora entrenada, ridicula comprant-la amb les 16 o 17 hores de la setmana anterior. Aquesta vaig fent, ahir entrenament indoor al gimnàs i avui una hora de BTT al plegar de treballar que ha acabat amb llum artificial. Les condicions de l´hivern lleidatà no donen per més, tot i que ara es comença a veure la llum al final del túnel (es la segona setmana consecutiva que veiem el sol cada dia i que les temperatures es poden considerar agradables durant).