dijous, 27 de desembre del 2007

Cursa del Pont de Vilomara

Finalment, al cap d´un mes i mig d´espera, el passat diumenge 23 de desembre, es va poder disputar la cursa de 10 km del Pont de Vilomara. Aquest cop hi vaig acudir una mica obligat ja que de ganes no en tenia gaires.

Com que no havia entrenat (com és costum en mi) i a més estava lesionat vaig decidir sortir a mig gas. Mig gas per mi vol dir a 195 p/m tota la cursa... no pensava pas arribar a les 212 com la setmana passada a Lleida.
Els primers km els vaig completar a un bon ritme, la cama es portava bé i no feia malet...em vaig cebar una mica amb algun corredor que m´adelantava i això va fer que cap al km 4 se m´acabés la "gasolina". Pas pel km 4 en 16:12, al km 5 ja vaig fer 21:14 passant en la posició 134 per l´ecuador de la cursa; i després....la pujada del kmm 5 al 7 era per destrossar a qualsevol; evidentment les possibilitats de fer marca amb aquesta pujada es veien un cop més fulminades. Fins i tot pel cap de molts atletes, i tambè del meu perque negar-ho, es passa la idea de caminar una estona per oxigenar-se millor ja que veus que no avances, que poses el peu a escassos centímetres de l´anterior. Però tot passa i com que "todo lo que sube baja" hi va haver temps per recuperar a la baixada. Moment on alguns atletes cegats pel cansament i per guanyar 3 o 4 miserables posicions comencen a retallar per tot arreu per on poden..i clar això em va encendre i els vaig espetar 4 crits que almenys van servir per a que estiguessin una estona més a passar-me.
El rosari de corredors que m´anaven passan se´m feia interminable...i la pujada final al poble ho va acabar d´agreujar. Al final això sí vaig fer un esprintet de cara a la galeria adelantant dos corredors dels que m´havien adelantat feia un moment; cosa que em va permetre arribar ple de glòria jajaja. Temps final 46:26, posició 183 de 400 participants, desnivell acumulat 145 metres, pulsacions mitges 197 i màximes 212 en el moment de l´arribada.