dijous, 10 de gener del 2008

L´aigua m´enganxa

Superats els primers contactes, començo a recuperar una mica l´estil..si es que mai el vaig arribar a tindre. La veritat es que tot i els 13 metres de piscina crec que algo entrenaré a còpia de donar voltes i voltes. Des de divendres passat ja he nedat 4 dies, o sigui que la cosa marxa bé...em torno a enganxar com als vells temps. Les tirades no han estat llargues però per algo s´ha de començar: divendres 4: 1650 metres ; dilluns 7: 875 metres; dimecres 9: 875 metres i dijous 10: 1125 metres.

I per cert ja tinc entrenadora! Tot i que hauria pogut articular entrenaments jo solet he preferit que algú amb més experiència em guiés pel món aqüàtic, i com que una reputada campiona com la Sabina s´ha ofert per adreçar un "patata" com jo; pues perfects! xD Merxi!

Us deixo amb una foto de la màkina aquàtika del moment, Michael Phelps.