dilluns, 7 de gener del 2008

Primers contactes aquàtics

Doncs sí! com que tot triatleta necessita tenir almenys contacte amb l´aigua per poder-se´n considerar...eus aci que em vaig decidir a apuntar-me a la piscina tot començant l´any amb bon peu.
No és un gran avenç però algo és algo, la piscinà serà la del gimnàs mateix on vaig, 13 metres d`oceà inesgotable per anar donant més voltes que un ventilador. Però millor això que res no?

Divendres passar vaig tenir el primer contacte amb l´aigua ( a part de les multiples dutxes reparadores) des de l´any 2002, quan per aquells temps feia piscines al CNManresa. Des de llavors només 4 "xapussons" contats a la piscina del poble per mitigar les calors de l´estiu.

Es pot dir que començo de zero; que no se ni si se nedar! Necessito classes de tècnica urgentment. Però poc a poc espero almenys recuperar el nivell que tenia durant els alnys 2000 a 2002. Acostumat llavors a nedar en 50 metres, ara amb 13 metres la piscina se´m farà curta, depen de com vegi els meus progressos potse m´hauré d´arribar fins a la piscina de Cervera o Tàrrega de tant en tant per poder nedar almenys 25 metres seguits; ja veurem, de moment a recuperar sensacions!