dimarts, 5 de febrer del 2008

Cames petades

Avui m´he aixecat amb els isquiotibials de la cama dreta carregadíssims, els glutis i els bessons tambè deunidó; l´entrenament de sèries d´ahir ha donat els seus fruits en forma d´agulletes. Ja durant les sèries d´1 km d´ahir ho vaig notar carregat en fer les primeres tres al voltant de 3:30. Després vaig afluixar una mica però vaig seguir fent sèries...5 més (amb descansos de 2 minuts). I per postres 5 km més de "tornada a la calma" seguit de mitja horeta més a la bici estàtica del gim. I avui...una hora en bici i mitja més corrent a ritme força suau aguantant el mal de cames com he pogut.

Segurament avui no hauria d´haver entrenat, però quan hi ha ganes, surto, peti el que peti. Aquesta setmana intentaré fer un dia amb més volum de km corrent; si arribo als 21 estarà prou bé. I he de tornar a agafar la bici..perque ara fa dies que no faig cap sortida llarga i noto que em comença a fer falta.
D´altra banda estic experimentant un canvi mai vist en les meves pulsacions...ara els esforços que abans em comportaven mes de 200 o 205 pulsacions ja només me´n comporten 185 i millorant els temps a més. Ja m´és dificil pujar de pulsacions, per exemple avui rodava amb la bici a 30 km/h a 130 pulsacions, quan abans hauria estat a 150 ò 160 com a mínim.

Resumint; noto que progresso i això m´anima a seguir entrenant. Primera prova de foc en competició el pròxim dia 17 a Puigverd de Lleida, 10 km per asfalt i camins, i si us sóc sincer si no baixo de 42 minuts m´emportaré una decepció (tot i que he vist que hi ha una pujada d´1,5 km amb uns 100 metres de desnivell). M´exigeixo molta millora, però per això entreno i corro.

1 comentari:

Miguel Angel ha dit...

Això de les sèries peta, però és la millor manera per augmentar el rendiment i també una bona manera d'entrenar el "coco", sobretot quan et comencen a cremar les cames i el cos et diu basta perquè vas de lactat fins a les orelles :P