dijous, 14 de febrer del 2008

Grip exterminada, marca fulminada!

Dilluns tarda, 39 de febre, dimarts a treballar anestesiat pel medicament; tot el dia al mismissim carrer! i a la tarda un altre cop a 38 graus, aquest cop amb medicament i tot. Dimecres sembla que els simptomes disminueixen i boig de mi me´n vaig al gimnàs a fer una mica de cicloestàtica i abdominals...Torno a casa 35,5 graus...em marejooooo! Va de poc que no vomiti però al final se´m passa...les ganes que tenia de fer algo. La sensació de que he perdut la setmana i he anat enrere en la meva preparació cada cop és més gran. I diumenge m´espera la cursa de Puigverd...l´hauré de tirar per la borda?

Dijous, surto de treballar i no se m´acudeix re més que provar que tal corro ara que sembla que començo a superar el grip...primer km i parcial de 3:46, m´animo a seguir fins a fer uns 8 km; però km a km veig que les cames van, que casualment s´enrecorden de córrer. Parcial de 5 km, en un (per mi) estratosfèric 18:57!!! Decidit! acabaré els 10 km peti el qui peti. Ara si que els km van fent-se més pesats, parcials lleugerament per sobre de 4 minuts i les cames es fan més pesades. Però no puc parar! la meva última marca de 41:39 està clarament a l´abast, ja tinc clar que la fulminaré. 2 Km finals patint bastant i l´últim apretant les dents per rebaixar els 40 minuts. Al final 39:52 ! M´autofelicito! Ja sóc Sub-40!

Impressionant, mai hauria imaginat que aquells 47:38 minuts que vaig tardar a la meva primera cursa de 10 km a Agramunt el 14 d´octubre passat, es convertissin en 39:52 en 4 mesos exactes després, i només havent posat una mica d´entrenaments i solament dos dies contats de sèries ( pel moment, pq està clar que són la vareta màgica per millorar els temps, i que en faré bastantes més).

Ara a Puigverd, almenys se que no acudiré petat, no se que passarà allà però la moral estarà intacta després del grip. Tot i la marca d´avui segueixo amb el meu objectiu inicial de rebaixar els 42 minuts x diumenge.

Us deixo els parcials kilomètrics de la marca d´avui i una foto especial per un dia especial i una persona especial. 3:46 / 3:33 / 3:53 / 3:52 / 3:53 / 4:08 / 4:14 / 4:12 / 4:27 / 3:54

1 comentari:

CARLES ha dit...

Bones!!!

Molt b, vec q n'hi una grip pot amb la teva motivació i aixo és important hi ha cops q a més a més de entrenar tot esta el cap i tu mateix ho has desmotrat aquesta semana. Ara no caiguis amb el mateix error q jo de motivat molt i passat i llavor tindre q parar un parell de mesos: pels rotulians, per fatigues....
Tb t animo a q participis a alguna de les treko q estan força b i son molt divertides per compartir inclus amb gent q no t gaire preparació. http://www.trekorientacio.com/

Apa sort diumenge, salud i força!!!