dimarts, 12 de febrer del 2008

Resum setmana-6 / Febrer 2008

Setmana molt positiva entrenant, crec que he fet de tot i bé, i he convinat el fondo amb la qualitat, cosa perfectament convinable tot i que alguns pensin el contrari.
He sortit 3 dies en bici de carretera amb una sortida llarga, he corregut 5 dies acumulant km poc a poc i tambè fent un dia de sèries. A més 3 d´aquests 5 dies he convinat la bici amb el córrer. Canvi ràpid de sabatilles i a duatlonejar.
Al gimnàs si que hi he anat menys; bé, menys no però si que quan hi he anat he entrenat poca estona. Han estat 3 dies amb poc més d´una hora entre els tres.

La piscina tambè ha estat més completa que de costum, vaig fer dos dies i un dels quals a la Piscina de Cervera que vaig aprofitar per baixar una mica la marca dels 1000 metres per donar-me moral i pensar que estic entrenant bé jeje. Van ser un parell de minuts menys, vaig per 24 però vaig seguir descansant de tant en tant i deixant marge de millora per més endavant.

Finalment cal dir que avui dilluns no he fet sèries...era la meva intenció fer 3 o 4 pujadetes de 8-10 minuts fins al castell de Ponts pel camí de 2 km i baixant pel dret recuperant...però haurà d´esperar per un altre dia pq m´ha agafat un trancazo! EL GRIP ha fet acte de presència el molt cabró i m´ha tirat els entrenaments per terra...ara a veure quants dies hauré de covar els 39 graus...diuen que una setmana..però espero que sigui menys ja que diumenge havia de córrer a Puigverd. De tota manera és una pena que hagi de córrer mermat físicament diumenge amb lo bé que m´estava notant aquests dies. Veurem en que queda tot i quines sensacions tinc quan pugui tornar a entrenar.

Resum setmana-6 / Febrer 2008
Bici de carretera: 5 hores 6 minuts 133,7 km desnivell positiu 1090 metres
Clicloestàtica: 53 minuts 29,6 km
Córrer: 3 hores 28 minuts 38,9 km desnivell positiu 340 metres
Natació: 1 hora 43 minuts 3,1 km
Gimnàs peses: 1 hora 16 minuts
Estirar: 54 minuts
Altres: 25 minuts
TOTAL: 13 hores 45 minuts 205,3 km desnivell positiu 1430 metres

1 comentari:

Miguel Angel ha dit...

A recuperar-se ràpid d'aquesta grip! Et marques uns bons volum d'entrenos! Apa, continua així :)