dissabte, 2 de febrer del 2008

Resum de curses i classificacions

Avui us deixo el linck amb totes les curses que he fet des de que tinc us de raó, les primeres daten del 1988. M´he currat una taula amb les diferents competicions, dates de realització, km, temps marcat en cada prova, classificacions generals i per categoria, nombre de participants i el % que han quedat davant i darrera meu en cada prova.
Les curses de BTT estan marcades en verd, les de correr a peu en groc i les de muntanya en taronja.
Els km i temps que estan en negreta són oficials, els altres pot ser que hi hagi incorporat l´escalfament.

Com podreu observar els meus resultats han estat sempre mediòcres; sobretot en les competcions de BTT a nivell federat on l´extrema duresa feia q nomes aguantessin els 4 de davant i jo.
La tendència de curses actual va cap a les curses a peu on al menys quedo de la meitat endavant; a partir d´ara la intenció és començar amb els duatlons de carretera i muntanya; a veure si poc a poc puc anar millorant els meus resultats.