dimarts, 18 de març del 2008

Resum setmana-11 / Març 2008

Setmana enfocada per competir al Duatló de Sant Guim; per tant vaig fer 2 entrenaments amb la bici de carretera i un dia de sèries corrent. Un dia vaig nedar i al gimnàs en la mateixa tònica que ultimament, entrenos curts.

De fet aiò de competir cada cap de setmana estic notant que no em fa cap profit i que al estar tocat els primers dies de setmana i haver de competir el diumenge seguent, ja no queda temps per fer entrenaments de qualitat, només per recuperar i poca cosa més. Per tant a partir d´ara no competiré tant; aquesta setmana descansaré de competicions, l´altra aniré a córrer la cursa rural de Torà que ja m´hi he apuntat, i ja a preparar l´objectiu de la primera part de temporada: la cursa de muntanya de Sanaüja. A part faré BTT, que he de començar a amortitzar l´Alma Team jeje.

Resum setmana-11 / Març 2008
Bici de carretera: 2 hores 35 minuts 69,8 km desnivell positiu 880 metres
BTT: 18 minuts 4,0 km desnivell positiu 15m
Clicloestàtica: 45 minuts 25,8 km
Córrer: 1 hora 11 minuts 14,6 km desnivell positiu 145 metres
Elíptica: 21 minuts
Natació: 30 minuts 0,9 km
Gimnàs peses: 1 hora 40 minuts
Estirar: 23 minuts
TOTAL: 7 hores 43 minuts 115,1 km desnivell positiu 1040 metres.

1 comentari:

Marc Calaff ha dit...

Gràcies per el comentari. Mica en mica vaig fent i millorant. Per cert, maca la nova BTT, que la disfrutis!!
www.kalaff.blogspot.com