dimarts, 4 de març del 2008

Resum setmana-9 / Febrer-Març 2008

Setmana en la que he baixat el ritme d´entrenaments. Després de la Mitja marató de Balaguer necessitava recuperar les cames i vaig decidir no entrenar el "córrer" en tota la setmana. De fet vaig estar dubtant fins l´últim moment si anar a la Treko de Vallbona o no; al final va ser que sí i les lesions acumulades per sort no es van ressentir. Així doncs a Vallbona va ser l´únic dia que vaig córrer.
A part d`això vaig sortir 2 dies en bicicleta de carretera, sempre sortides curtes pel tema horaris sobretot i a més he aprofitat per fer cicloestàtica al gimnas.

Aquesta setmana he aconseguit tornar a llançar-me a la piscina; últimament sembla que l´aigua em feia por, va ser una breu sessió de poc més de mitja hora però va servir per recobrar les sensacions aquàtiques després de 20 dies sense tocar aigua.

Al gimnàs hi vaig anar 4 dies però seguint la meva tònica de sessions curtes i poc intenses pel que estava acostumat fa uns mesos. El cos no dona per més, i si vull fer esport de fons, no puc agafar massa muscular, tot no pot ser, però definit n´estic i bastant. A veure si en les pròximes setmanes puc augmentar l´entrenament de tren superior.

Per cert ahir ja em vaig apuntar a la Correcuita garriguenca. Cursa de muntanya de 24,3 km i 750 metres de desnivell que es farà a Borges Blanques aquest diumenge. Segueixo amb la tònica d´anar variant de proves i aquest cop serà la cursa més llarga que hauré fet...si l´acabo clar xD. No estic entrenat per fer un gran resultat, però precisament aquesta cursa em servirà de preparació per la cursa de l´Alta Segarra de l´abril.

Resum setmana-9 / Febrer-Març 2008
Bici de carretera: 2 hores 28 minuts 68,5 km desnivell positiu 370 metres
Clicloestàtica: 2 hores 1 minut 65,4 km
Córrer: 2 hores 8 minuts 17,3 km desnivell positiu 410 metres
Elíptica: 20 minuts
Natació: 34 minuts 0,9 km
Gimnàs peses: 2 hores 9 minuts
Estirar: 15 minuts
Altres: 5 minuts
TOTAL: 10 hores exactes 152,1 km desnivell positiu 780 metres.