divendres, 30 de maig del 2008

Sense gasolina

Una grip en ple Maig..només em podia passar a mi això! La segona de l´any....La veritat es que no he parat de treballar i algun dia tambè he sortit amb la bici...i a córrer.

Dijous vaig voler medir q tal havia recuperat forces i vaig anar a córrer al camí planet que tinc marcata a Les Oluges, i sí vaig començar corrent i vaig acabar arrossegant-me com un quisso sarnós.
La intenció era fer 10 km, per provar de cara a la Marató de relleus de diumenge. Primers km a un ritme de 4:15 aproximadament i a unes 160-170 pulsacions. No sóc capaç d´apretar més al km 3 ja penso en girar i només aconsegueixo arribar al 4 , el ritme ja es de més de 5 minuts/km...sense forces, amb la panxa que sembla q sigui un diposit daigua de lo que es mou, amb una espècie de flato, dolor muscular no massa fort però desmotivador...m´acabo ratllant i afluixant encara més fins acabar caminant l´últim kilòmetre.
La resta de sortides ha estat similars, aquests dies he obtat per passar les tardes tancat a casa tot i que a fora fa bon temps, ideal per entrenar. Lo pitjo de tot es que tot i no tindre febre des de dimarts, les sensacions no milloren.
S´ha acabat la gasolina... i amb lo cara que va dubto que diumenge pugui compra-ne uns litres per fer amb dignitat els 10,5 km del meu relleu al Sícoris. Si no fos perque és una cursa en equip no hi aniria ni borratxo, però com que m´he compromès aniré a treure el fetge...tan de bo d´aquí dos dies les sensacions canviin una mica, però ara mateix estic enmig del desert sense veure per on en puc escapar.