divendres, 2 de gener del 2009

Gazza, una bèstia irrepetible!

Paul Gascoine, als seus 41 anys sembla estar vivint els seus últims dies o mesos de vida. Les seves addiccions a l´alcohol i a tot tiùs d´excessos l´han portat per enèsima vegada a una clínica de rehabilitació després de passar per estats lamentables pels hospitals de tot el Regne Unit. Desordres alimenticis, transtorn bipolar (alternància d´estats de màxima eufòria i de depressió profunda i canvis d´humor continus i ansietat per un tub, que ja no sap com parar.

Darrerament ja ha declarat que li queda poc temps de vida i que "Els amics em diuen que tinc més vides que un gat, i és així; però aquesta és la última!". Així mateix el seu fill de 12 anys ha dit que "La mort del meu pare està propera" que ajudar-lo "és una perdua de temps" i que "si poguessa demanar un desig, desitjaria que ens deixés".

Gazza potse per últim cop ha contraatacat i ha dit que ho intentarà, que sap que és la seva última oportunitat i que no pot beure més. I s´ha cagat en la seva ex-dona per fer publicitat amb el seu fill de tot això. Ànims Gazza! Llarga vida al rei!!
Apagueu el so del blog (a la part dreta baixant) i disfruteu!

P.D: Vaig fer un acomiadament d´any amb una sortida BTT típicament noguerenca pels voltants de Ponts i la vall de Vilanova de l´Aguda. Ja no recordava les bones sensacions que em dona l´Alma i els voltants del poble!! Cal aprofitar totes les petites "treves" que dona el dur temps de la zona (quan el termòmetre puja de 5 graus cal tirar-se a la muntanya, doncs no és habitual, ni molt menys). Bon any a tots i a tope pel 2009!