dijous, 15 de gener del 2009

Temptat....

Sóc un cas; només he entrenat dos dies (dilluns i dimarts) i ja se´m passa pel cap competir aquest diumenge al III Duatló d´Alpicat....que algú em tregui la idea del cap!

Es tracta d´un duatló en el qual no fa falta estar federat; l´any passat el vaig anar a veure i a tirar fotos.

Serán 6,5 km corrent + 20 km en BTT + 3 km corrent...tot i que segurament hi haurà modificacions donat que el circuit en bici ara mateix és un fanguitxer.

El fet que fins l´últim dia et pots apuntar (15€ + 5€ de recàrrec) farà que m´ho pensi fins l´últim moment. Les ganes em diuen d´anar-hi però el cap i ,lo que és pitjor, el cos em diuen que ni boig. Si hi vaig serà per rodar a ritme cotxinero, sense forçar gens ni mica, ja què no estic per grans esforços ara mateix, tot i que és un duatló en el que si un està ben entrenat es pot fer molt bon paper.
P.D: Avui s´ha trencat la meva ratxa de dos dies d´entrenaments consecutius jaja; doncs he estat de reunions fins passades les 10...no serà per falta de ganes; demà a tornar-hi.

Les fotos són de les q vaig tirar en l´edició de l´any passat.