dimecres, 11 de febrer del 2009

Com costa entrenar així!

De motivació no me´n falta, més aviat el contrari; però el temps aquest any no rutlla ni a tiros. Portem 3 dies de setmana i els 3 dies mal temps: fred ja no tant però vent per un tub, i a sobre avui pluja....cosa que m´ha fet desistir dels meus entrenaments programats:

Dilluns havia de sortir a trote cotxinero per la muntanya i al final vaig canviar per una sessió indoor de bici i hora i mitja de peses.
Ahir tocava hora i mitja de BTT pel Mig Segre i em vaig passar la tarda al llit amb les orelles i el nas tapat i el cap a punt de reventar, després d´haver aguantat les 5 hores de feina amb un vent horrorós i nens que noten el temps més del compte...
I avui més del mateix, he gastat les forces treballant, doncs tot el dia amb vent gelat, per acabar plovent; quan anava cap a casa ha sortit el sol però ja no tenia ganes ni forces de seguir al carrer. Suposo que avui tocarà paliar-ho amb una nova sessió indoor: bicicleta i natació i me´n vaig ja perque sinó sóc capaç de pillar-me un baixon dels meus i estar un mes sense fer res...

Aps i ja tinc més o menys clares les curses que faré d´aquí al maig; descartada la Botifarrunner i amb l´interrogant de si faran o no la segona edició de la Correcuita garriguenca; m´he decantat com ja sabeu per fer la Marxa dels Castells (15-3-2009)corrent i a més la Cursa Rural de Torà (29-3-2009) com a aperitiu a la III cursa de Muntanya de l´Alta Segarra (19-4-2009) i possiblement com a cloenda de la primera part de temporada provi de baixar marca a la Mitja de Lleida (26-4-2009) o bè a la de Tàrrega (10-5-2009)

I res a resar perque demà surti el sol i s´acabi el "p... vent".