dissabte, 7 de febrer del 2009

Setmana variada

Segueixo acumulant entrenaments, bàsicament entre el meu umbral aeròbic i anaeròbic, sense passar-me d´intensitat i intentant fer-los el mes llargs possibles.

La tàctica per no cremar-me és fer coses el més variades possibles fent honor al nom del blog de "PLuRieSPoRTiSTa".

Dilluns em va picar la curiositat i vaig provar una classe d´spinnning. Vaig poder comprovar que podria ser un bon entrenament tipo farleck ja que hi ha molts canvis de ritme, i es treballa a una bona cadència. A les primeres pedalades les pulsacions ja se´m van disparar per sobre del meu llindar anaeròbic situat entre 175 i 180 pulsacions. Després vaig anar pillant el truquillo i estabilitzant les pulsacions per sota. La veritat que repetiré però en contades ocasions, doncs allí dins sembla que se´t vagi a acabar l´aire i sues com un porc estressat, i a més el genoll em va donar un "susto" en un dels moviments "raros" que el David, el monitor, ens anava marcant.

Tambè vaig provar l´Aquarunning! La veritat que em va agradar molt. Vaig estar fent una mica de tècnica i la resta carrera continua. A mesura que fas piscines et vas adaptant al medi aquàtic. A partir d´ara serà fixe en els meus entrenaments. I més veient les agulletes que van apareixer als meus bessons l´endemà...senyal que es treballa amb intensitat el tren inferior, tant músculs agonistes com antagonistes.
I més novetats, vaig tornar a fer una sessió de natació! jajaja. Crec que no va arribar als 1000 metres però el que compta és que he tornat a nedar xD.

A part d´això un entrenament de muntanya, on vaig acabar de dissenyar un circuit Pontsicà de muntanya d´uns 6 km amb un desnivell+ d´uns 260 metres que de ben segur aquest any faré vegades i vegades...
Tambè vaig entrenar un dia per camí pla, al camí de les Oluges a Tarroja, fent 10 km sense passar de les 180 pulsacions, amb una mitjana de 172...el resultat van ser 45:35, que em demostren que encara em queda molt per endavant si vull agafar un bon nivell, però que d´altra banda em deixen un bon marge de millora en cursa donat que normalment faig mitjanes de pulsacions de 200.
Completen la setmana un entrenament en BTT per la zona de Torreblanca i Montmagastre i algunes rodades llargues amb la bicicleta indoor. A si! i després de molt he aconseguit fer dos entrenaments de peses al gimnàs, a veure si dura! ;)
I aquest finde...doncs avui descans total, i demà ja veurem, si fa bon temps potse agafo la bici de carretera per fer una tirada llarga. Salut i a seguir entrenant!