divendres, 24 d’abril del 2009

Resum setmana-16 / Abril 2009

Bona setmana pe que fa als entrenaments. Han estat 2 entrenaments de córrer per muntanya a més de la cursa de diumenge; un entrenament amb bici de carretera i un de BTT.

Dilluns vaig pujar 5 cops fins a la torre del Castell de Ponts un bon entrenament per muntanya, a més en acabar no en vaig tenir prou i vaig fer una ruteta en BTT; dimarts va tocar bici de carretera; uns 65 km fins passat Castellfollit de Riubregós; dimecres gran entreno per muntanya de 3 hores i quart! i a partir d´aquí tot el descans del món (només vaig sortir a escalfar les cames una estona dissabte) per estar fresc per la cursa de l´Alta Segarra que va sortir prou bé tot i partir gairebé de zero en els entrenaments.

Tanquem la setmana amb 15 hores i mitja d´esport (4 d´elles de bici i 9 de córrer) 168 km recorreguts (100 amb a bici i 68 a peu) i 3350 metres de desnivell positiu :)
La foto és de diumenge, encara que sembli que per la cara no m´ho passi bé, és al revés.

Entrenament acumulat 2009: http://es.geocities.com/pluriesportista/taularesum2009.htm
Totes les meves classifiacions: http://es.geocities.com/pluriesportista/classificacionscurses.htm