dimecres, 29 d’abril del 2009

Amb la calma...

I bé, al"septimo dia llegó la calma"...i això és el que ha passat; no he fet practicament res; des del dia de la cursa de muntanya de l´Alta Segarra nomès un parell de dies al gimnàs sense motivació alguna i la participació de rigor a les classes d´Educació Física. En total hauré fet unes 3 o 4 hores d´esport en gairebé dues setmanes....així que ja veieu vaig a venades; jo sóc així o tot o res!

Ara venen les excuses, barates:
1-Portem molts dies que fa un vent d´allò més malparit que no m´ha deixat tocar la bici ni un sol dia.
2- Arrossego un "petit dolor" a l´empenya del peu que em té neguitós; doncs la cosa va començar el dia de la Marxa dels Castells, i d´això fa un mes i mig. No m´impedeix córrer ni anar en bici, però cada dia al matí me n´adono que encara fa pupeta.
3-Massa partits de futbol televisats; i a sobre de l´Espanyol (Sí, la veritat que aquestes coses d´anar últim a 8 punts de la salvació i de sobte guanyar tot el que es posi per davant, nomès ho podem fer els perikos)
Resumint que tampoc tinc cap objectiu en ment a curt plaç ( ni a llarg tampoc), o sigui que començaré entrenant bici, fent rutes llargues i tranquiles, sense estressar-me pels temps ni els ritmes; però això será no se quan pq la setmana que ve tambè la tinc una mica enredada xD