dilluns, 1 de juny del 2009

Resum de Maig

Després de les últimes incursions atlètiques en forma de cursa, necessitava una temporadeta de relax mental i de tornar a sortir amb la BTT i bici de carretera tranquilament, sense l´estress competitiu i així ho he fet; sobretot a partir de la tercera setmana de maig.

La primera setmana vaig fer un parell d´entrenaments de carretera de 50 i 85 km respectivament. La ruta del de 85 va ser Ponts-Torà-Calaf-Conill-Sant Ramon-Guissona-Ponts.
Aquella setmana el ritme se´m va trencar ja que era la setmana de les colònies a l´escola (tot i això vaig fer 10 hores de volum d´esport) i la setmana següent em va tornar la "mandritis aguda" i solament vaig xapotejar amb la bici estàtica al gimnàs. Això sí, el diumenge vaig aconseguir tornar a correr una mica després d´un mes sencer; i a més vaig tornar tímidament al gimnàs agafant les peses després de moltissim, fent un total de 5 hores d´esport aquesta 2a setmana.
La tercera setmana de maig va començar amb una mica més de ganes i vaig fer dues sortides guapes en BTT de 53 i 61 km per la zona de Vilanova de l´Aguda, Sanaüja i Biosca. A més el diumenge ho vaig rematar amb una sortida de gairebé 90 km amb la bici de carretera. La ruta va ser Ponts-Torà-Sant Ramon-Concabella-Guissona-Ponts-Pantà de Rialb-Ponts.
I un parell de sessions més al gimnàs ja amb cara i ulls. En total unes 14 hores de curtiment.
I la última setmana de maig ha estat la més prolífica: 2 sessions de BTT (56 i 42 km), 1 de carretera (54 km) i 3 de bici estàtica (2 hores) a més de 3 sessions de gimnàs i 1 corrent (40´); sumant un total de 16 hores d´entrenament que ja comença a estar bé.
La primera sortida en BTT va ser Ponts-Sanaüja-Biosca-Rutes del Llobregós i tornada pel mateix lloc (aprofitant que estic fent les bicicletades amb els coles de la ZER); i la segona Les Oluges-Tarroja de Segarra-Concabella-Pallargues-Ossó de Sió-Montroig-Pelagalls-Sisteró-Pallargues i tornada a les Oluges.
La sortida per carretera va ser Ponts-Artesa de Segre-Agramunt-Coscó-Cabanabona-Ponts.
Bé, i fins aquí el més de maig, ara a veure que em deixa fer la calor de juny...
Aquí estan els totals des de principi d´any: http://es.geocities.com/pluriesportista/taularesum2009.htm