dimecres, 24 de març del 2010

Un hivern dur

Dur, molt dur, ha estat el meu hivern, doncs no he aconseguit treure´m de sobre els marejos i malestar que tinc des de l´estiu passat. Hi ha dies que sembla que estic millor i altres m´arrossego com puc, però mai acabo d´estar bé. I quan intento entrenar amb una mica de cara i ulls al cap de pocs dies recaiguda i a parar. La veritat que això treu totes les ganes de tot.

De moment la osteopata naturista que vaig visitar no em va servir de res...poc més que per treurem els quartos, al cap de 4 visites em va dir que ja estava curat...i una p.. merda!!!

Ara estic anant a un fisio a Manresa que ja veurem, m´ho va pintar molt fàcil i rápid però despres de la primera sessió han tornat els marejos al cap de 2 dies...m´he de fer la idea que fins que no enganxi amb la tecla correcta aixo va per llarg i l´esport se m´ha acabat, almenys en la seva vena més competitiva.

Ara doncs el que faig es anar a córrer algun dia, a caminar algún altre, al gimnàs a petar la xerrada i ara que fará millor temps seguament toqui la BTT algun dia, perque la de carretera ni pensaments per la postura que hi adoptes.

Us deixo amb una foto fantàstica que vaig tirar a la Col.legiata de Sant Pere de Ponts, des de la torre del castell, el dia de l´última nevada que ha fet aquest any. Una de les poques sortides amb bon record del que portem d´any.

1 comentari:

XAVIER ha dit...

Ànims company !
Em tenies preocupat perquè feia mesos que no actualizaves el blog.
Veig que segueixes amb problemes. Jo en aquests moments de "bajón", sempre penso que hi ha gent amb problemes més greus que els meus, i intento animar-me.
De segur que et trobaran la solució, i podràs tornar a gaudir de l'esport.
Així que no afluixis, que ets molt jove i et queda molt per disfrutar.
Salutacions company.