divendres, 17 de setembre del 2010

Un bon estiu

Després de tot un any ple d´entrebancs, sembla ser que els marejos em donen una treva i m´han deixat passar tot l´estiu tranquil. Esportivament parlant dubto que torni a ser el que vaig ser fa un parell d´anys, si es que vaig arribar a ser alguna cosa, però l´esport no s´ha acabat ni molt menys per a mí, continuaré donant guerra, això sí, al meu "nou" ritme i sense objectius ambiciosos (de moment).

Durant aquests últims tres mesos poc esport he fet, el que més córrer, on hauré sortit uns 25 cops per camins propers a Ponts en sessions de 60 minuts aproximadament. La bici ben poc l´he tocat, 8 sortides de de 30 a 60 km i a un ritme totalment globeril. I el gimnàs, el pago per amor a l´art ja que hi hauré anat com a molt 5 o 6 cops. I res més, a veure si ara que ha començat el curs escolar puc agafar també la rutina de fer més esport, tot i que si quan tinc temps no en faig qua no en tinc tant...ja veurem...

Us deixo amb algunes fotos de l´estiu que ja acabem

Tour de France Ax Les-Thermes

Tavascan

Burgos

Atapuerca