divendres, 25 de gener del 2008

Natació. Avaluació inicial!

Avui m´he desplaçat fins al Sícoris de Lleida per a que la Sabina m´avalués que tal estic en el meu estil nedant.
Primeres piscines i primers fallos: el braç esquerre s´obre massa i el dret fa una parabola interior erronea...més piscines més fallos: els braços entren massa aviat a l´aigua..cal allargar la braçada...segueixo nedant i segueixen els fallos: hi ha un peu que se m´envà i quan agafo aire giro massa el cos...i així 1000 i un errors que se m´acumulen per millorar.

Després "petit gran" test per veure el meu tenps en els 1ooo metres. Primeres rectes i ja paro a descansar, ja que començo massa fort. Na fent, pensant en els errors que la Sabina m´havia dit abans i intentant corretgir-los. Vaig parant de tant en tant per agafar aire però sense estar-m´hi excessiva estona, doncs el crono va corrent. Podria no parar perque no vaig tant amb el ganxo per estar obligat a fer-ho; però paro igual...no pot ser que el primer dia ja marqui un registre insuperable...s´ha d´anar millorarnt poc a poc...jejeje. Al final 26:48, que sense parades i apretant una mica més rebaixaré el pròxim dia que faci el test. La Sabina diu que ja no faig tants fallos com al principi de sessiò i que no estic tant malament com es pensava....de tota manera tindré feina, i l´entrenadora tambè; per posar-me a to!

Al final del dia 60 minuts de piscina nedant 1500 metres. I tambè una mica de running a migdia aprofitant que em queda temps a l´hora de dinar fent el tram Les Oluges-La Prenyanosa d´uns 7 km en 37 minuts. M´ha agradat el camí i estic segur que faré molts entrenaments per aquests camins planers de la Segarra aquest hivern i primavera. Us deixo amb una foto de la meva útima adquisició juntament amb un mono de tri.