dimecres, 16 de gener del 2008

Entrenar com "pollos sin cabeza"

Estic fotent-li bastanta canya els ultims dies amb els entrenaments; una mitja de tres hores diaries; natació, gimnàs , bici i de tant en tant córrer i tinc la sensació de que puc aguantar el ritme bastantes setmanes perque tinc motivació; però realment estic entrenant bé. Hi ha un veritable sentit en cada entrenament concret que faig? doncs a part del merament catàrsic i motivador diré que no. Que no ho tinc prou estructurat tot. Potser perque sóc molt perfeccionista i fins que no m´he matat dies i dies pensant com he de fer les coses no sé que estic entrenant bé.
D´altra banda em falten objectius clars i delimitar les fases fins a les dates d´aquests objectius. Els marcaré no ho dubteu, i espero tambè buscar i trobar entrenaments de qualitat, amb objectiu concret en cadascun d´ells, i que en conjunt portin l´obtenció de resultats en competició: aproximar-me al màxim als meus límits.
A vegades llegint blogs de triatletes per internet tinc la sensació de que n´hi ha molts que van fotent-li volum, sèries i el que faci falta però que realment no saben ni la quantitat ni la qualitat d´entrenaments que els fan falta en tot moment. Entrenen com "pollos sin cabeza" i no ho dic per tots perque està clar que molts treuen el millor que poden donar, tot i que aquest límit sempre és superable, perque sempre es pot entrenar millor.

Així doncs segurament és important tindre un entrenador que et guii cap al que vols aconseguir, però més important és saber en tot moment que estem fent i perque ho estem fent, i saber incorporar el valuós feed back que et dona el cos en tot moment a l´hora de planificar els propers entrenaments.