dissabte, 23 de febrer del 2008

Logistica per demà a Balaguer

Avui és un dia d´aquells que a fora fa un dia esplèndit per fer esport i jo m´he de reprimir a sortir per fer bici, running o qualsevol cosa. Estic en plena recuperació/ assimilació dels entrenaments d´aquesta setmana. El peu encara em fa mal però demà correré peti qui peti, ni que sigui a costa de passar-me lesionat unes setmanetes més.

De moment m´haure d´aconformar en decidir la roba i les bambes per demà; les bambes seran les New Balance que em vaig comprar dissabte passat. Les Nike que vaig estrenar a Puigverd em van de collons i n´estic enamorat, però per les característiques del recorregut s´hi escauen més les NB ja que la sola s´adapta molt millor a l´asfalt, tot i notar-les més torpes i amb menys amortiguació que les Nike.

A més, potsè demà em poso malles curtes, que això de guanyar la categoria de "Malles llargues" està molt bé però dones una mica la nota.
Tambè he de mirar que la roba tingui alguna butxaca per poder posar algun GEL que em pugui engollir entre el km 10 i 15. Estic entre l´StimulRed amb Guaranà, Ginseng i Cafeïna o un altre de Nutisport amb Hidrats de Carboni i Taurina. Potser mun germà es podrà posar al mig del recorregut i assistir-me amb el Gel i l´aigua a la vegada que em fa el reportatge fotogràfic...a veure si s´anima a venir com a Puigverd!

Demà tambè estrenaré el Xip Groc de propietat; espero que em porti sort o que almenys no em doni problemes i que me l´hagin activat amb normalitat.

I weno, avui a dormir aviat i l´endemà de bon matí cap a la capital de la comarca a patir/disfrutar una estona. El temps a aconseguir no me´l vull marcar ja que serà la meva primera mitja (faré marca personal segur jeje); però per les sensacions d´entrenament diré que un temps de més de 1:35 em farà anar cap a casa content d´haver acabat però amb una espina pq alguna cosa haurà fallat. Un temps entre 1:31 i 1:35 crec que serà el que consideraria com a normal en el meu debut i m´esperonaria per seguir entrenant i millorant en la distància. Finalment baixar de 1:31 em faria tornar a casa amb un somriure d´orella a orella. Arribar per sota de 1:29 ja és impossible del tot. Demà us conto com ha anat!