dimarts, 26 de febrer de 2008

Resum setmana-8 / Febrer 2008

Setmana centrada exclusivament en la Mitja marató de Balaguer. Ja se que l´última setmana abans d una competició és per baixar el volum d´entrenament i acumular energies; però en aquest cas no hi havia hagut volum anterior considerable en el tema córrer i vaig decidir fer-lo entre setmana, per estar segur que podia acabar "corrent" una Mitja.

Així doncs vaig entrenar dos dies corrent, un dels quals vaig fer sèries d´1 km + fondo i l´altre vaig rodar 22 km.
Pel que fa la bici una trista sortida d´una hora en carretera i per segona setmana consecutiva no vaig nedar. Al gimnàs si que hi vaig anar 3 dies però tampoc vaig apretar massa.

Per primera vegada a la meva vida crec que durant una setmana he fet més km corrent que en bici. Al final el resultat va ser prou passable. Mitja marató del debut en 1:31:21 i ara a per altres objectius, diferents...sempre diferents.

Resum setmana-8 / Febrer 2008
Bici de carretera: 57 minuts 23,4 km desnivell positiu 260 metres
Clicloestàtica: 32 minuts 18,5 km
Córrer: 4 hores 58 minuts 62,5 km desnivell positiu 250 metres
Elíptica: 30 minuts
Gimnàs peses: 1 hora 49 minuts
Estirar: 1 hora 2 minuts
Altres: 10 minuts
TOTAL: 9 hores 58 minuts 104,4 km desnivell positiu 510 metres.