dilluns, 7 d’abril del 2008

Resums setmanes 13 i 14 / Març-Abril 2008

Ara fa uns dies que no explico que tal estan anant els meus entrenos; una mica per mandra i una mica per estar més ocupat del compte se´m va colar sense fer el resum de la setmana passada, però avui us posaré una mica al dia de com està anant la cosa.

De fet ho estic encaminant tot cap a la cursa de muntanya que m´espera el dia 20, i estic portant uns entrenaments una mica atípics en mí. He deixat gairebé totalment de banda el gimnàs i la natació i m´estic centrant en el córrer per muntanya i en la BTT.

Entrenaments de sèries en pujada i baixada per trialeres i camins amb bones pendents; augment del volum de km per muntanya considerable i intentar no competir tant els diumenges ja que això a vegades no és tot lo positiu que es pot pensar, ja que limita els teus entrenaments.

En aquestes dues setmanes he fet 3 sortides en BTT, i 7 dies a pota ( 2 de sèries + 3 de fons + 1 caminant + 1 cursa). A més he anat 3 dies al gimnàs però completant entrenaments bastant pobres i fent anar més el pico que els músculs.

La sortida que més remarcaraia va ser la del dimarts 1 d´abril; van ser 34 km corrent a peu per muntanya, amb 700 metres de desnivell en 3 hores 16 minuts. La volta va ser guapa guapa. Sortint de Ponts cap als Trulls i després fins anar a trobar la Carretera de Mirambell i baixant fins a Forniguera, d´allí direcció Sant Miquel fins trobar el camí que em va dur fins a Santes Creus. La Baixada la vaig fer per la masia Armengol i per la vall fins a Vilanova de l´Aguda i una cop allí ja gairebé de nit agafant el cami que va fins a Ponts. La hidratació va anar a càrrec d´ampolles d´isotonica que havia repartit estratègicament unes hores abans amb el cotxe. Vaig arribar completament de nit i amb les cames petades, mai havia fet tants km sense parar de córrer, però va valdre la pena augmentar el meu "aguante" de cara a futures proves.

De fet em noto que estic millorant i tambè tinc ganes de plasmar-ho en bones curses. La del diumenge 30 de Març a Torà va confirmar que vaig pel bon camí, però mai en tinc prou; la meva preparació és com un castell de cartes que estic construïnt; encara vaig per la meitat però espero que ningú el faci volar d´una bufada en qualsevol moment.

De cara a la setmana que comença tinc previst córrer la mitja d´Igualada. M´agradaria rebaixar la marca aconseguida a Balaguer, però no les tinc totes ja que penso que no m´anirà del tot bé si vull preparar bé la cursa de l´Alta Segarra...però weno com que ja he pagat hi anirem a veure que passa i quines sensacions tinc; si són bones acabaré d´apretar fins a final de cursa; però si són dolentes em deixaré portar tranquilament.

Resum setmana-13 / Març 2008
BTT: 2 hores 34 minuts 45,5 km desnivell positiu 1090 metres
Cicloestatica: 15 minuts 8,5 km
Córrer: 3 hores 15 minuts 39,8 km desnivell positiu 1015 metres
Gimnàs peses: 1 hora 27 minuts
Estirar: 52 minuts
TOTAL: 8 hores 23 minuts 93,8 km desnivell positiu 2105 metres.

Resum setmana-14 / Març-Abril 2008
BTT: 3 hores 3 minuts 48,4 km desnivell positiu 1055 metres
Córrer: 6 hores 9 minuts 66,0 km desnivell positiu 1275 metres
Caminar: 2 hores 42 minuts 14,0 km desnivell positiu 470 metres
Elíptica: 50 minuts 5,0 km
Gimnàs peses: 16 minuts
Estirar: 44 minuts
Altres: 30 minuts
TOTAL: 14 hores 14 minuts 133,4 km desnivell positiu 2800 metres.

Acumulats 2008: http://es.geocities.com/pluriesportista/taularesum2008.htm