dimarts, 13 de maig del 2008

Resum setmana-19 / Maig 2008

Bé doncs una setmana més a la saca; es pot dir que he fet una mica de tot, entrenament variat sense estressos per competir, na fent a la meva bola cosa que m´anirà bé per carregar piles per iniciar noves etapes en els meus entrenaments.

Dilluns vaig anar al gimnàs i vaig treballar com als vells temps la secció de peses, dimecres vaig repetir i divendres una estoneta més.

Dimarts vaig agafar la bici de carretera i vaig anar a pujar la Serra; un cop a dalt amb un temps de pujada força bo (17:09) em vaig animar a arribar fins a Folquer i d´alli baixar cap a Artesa en comptes de tornar pel mateix lloc per on havia pujat.

Finalment diumenge vaig pillar la BTT, tot i que al matí ja m´havia exprimit al Quart de Marató de Tàrrega (que com ja sabeu em va sortir prou bé); doncs el que us deia vaig fer una hora i tres quarts sortint de Ponts pel camí del Canal fins a Torreblanca i d´allí cap a Anya per agafar el camí que porta a Montmagastre; abans d´arribar-hi vaig haver de deixar la ruta ja que la nit amenaçava el meu pedalar, deixant fer-la al complet per un dia de la pròxima setmana.

Pel que fa al córrer doncs han estat tres dies comptant la cursa; entre ells tamè un dia de sèries d´1 km al riu del qual ja vaig fer crònica. La foto és de la piscineta que van montar a Tàrrega per recuperar cames.

Resum setmana-19 / Maig2008
BTT: 1 hora 45 minuts 35,5 km desnivell positiu 470 metres
Carretera: 2 hores 55,1 km desnivell positiu 730 metres
Cicloestatica: 15 minuts 8,3 km
Córrer: 2 hores 37 minuts 30,0 km desnivell positiu 250 metres
El.líptica: 15 minuts 1,5 km
Gimnàs peses: 2 hores 12 minuts
Estirar: 1 hora 12 minuts
TOTAL: 10 hores 16 minuts 130,4 km desnivell positiu 1450 metres.

Acumulats 2008--> http://es.geocities.com/pluriesportista/taularesum2008.htm