dilluns, 5 de maig del 2008

Resum setmanes 17 i 18 / Abril-Maig 2008

A qui va el resum de les dues últimes setmanes, les dues de relax actiu que m´he deixat abans de planificar-me pròxims objectius. Entrenaments que no són entrenaments específics de res, sinó que són simplement "disfrute", satisfacció de la vessant recreativa que té l´esport; necessària tambè però que últimament tenia una mica oblidada.

La primera setmana vaig fer una mica de tot; un dia al gimnàs, un altre amb la BTT i un altre amb la bici de carretera, que per cert vaig punxar just en el punt més llunyà del recorregut i amb el temps just que tenia abans de fer-se fosc...si nois...la llei de Murphy un cop més va fer acte de presència. Però weno ja estic acostumat a la foscor, fa temps que no em poso a plorar quan he d´arribar a casa sense la llum del Sol. Una camara tambè semipunxada que portava de casualitat em va solucionar la papereta.
Tambè vaig anar un sol dia a córrer i va ser per rebaixar la meva marca de 10 km deixant-la en 38:48 en un acte d´autocomplacènça del meu petit-gran ego.

La segona setmana, és a dir la passada, es pot resumir en una paraula: BTT ; ja que gairebé només vaig fer que això; entre les colònies al delta de l´Ebre i les sortides a l´aventura de camins desconeguts de les tardes d´aquest pont de l´1 de Maig. La ruta més destacable va ser la de divendres quan em vaig dedicar a explorar els senders i trialeres de la zona entre Vilanova de Meià i Artesa de Segre; una zona inacabable, propera i si més no, massa desconeguda fins al moment per un ruquet com jo, que sempre acabava fent els mateixos camins hiper-coneguts.

Resum setmana-17 / Abril 2008
BTT: 1 hora 54 minuts 39,4 km desnivell positiu 480 metres
Carretera: 2 hores 15 minuts 60,1 km desnivell positiu 270 metres
Cicloestatica: 21 minuts 10,6 km
Córrer: 48 minuts 11,5 km desnivell positiu 55 metres
Caminar: 40 minuts 4,5 km desnivell positiu 25 metres
Gimnàs peses: 46 minuts
Estirar: 23 minuts
Altres: 1 hora 18 minuts
TOTAL: 8 hores 25 minuts 126,1 km desnivell positiu 830 metres.

Resum setmana-18 / Abril-Maig 2008
BTT: 10 hores 51 minuts 148,3 km desnivell positiu 1630 metres
Caminar: 1 hora 8,6 km desnivell positiu 20 metres
Estirar: 9 minuts
TOTAL: 12 hores 30 minuts 156,9 km desnivell positiu 1650 metres.

Acumulats 2008: http://es.geocities.com/pluriesportista/taularesum2008.htm