divendres, 9 de maig del 2008

Tornem al tajo

Pues sí, després de tres setmanes sense competir; he decidit retrobar sensacions i m´he inscrit al Quart de Marató de Tàrrega...si heu llegit bé al Quart; fins a l´últim moment vaig estar dubtant si fer la mitja i batallar per rebaixar la marca que tinc; pe´rò ho deixaré per més endavant. De fet tambè vaig dubtar entre Tàrrega o la Volta a Bassella i fins i tot la cursa de l´Alba de Collbató a Montserrat. I quan es dubta tant es perque realment no et motiva suficientment anar a cap lloc. Així doncs correré per passar l´estona. Serà un esforç intents però no excessivament llarg, ideal per la meva moral actual. Llastima que són 10.500 metres i no 10.000 perque sinó la meva marca en cursa als 10 km (40:23 a Puigverd de Lleida) cauria com si res amb el progrès aconseguit abans del descans que m´he donat aquestes dues últimes setmanes. Tambè haurà de ser en una altra ocasió; aquest cop em conformaré a disfrutar de la cursa i de les sensacions d´anar ràpid.

I durant la setmana doncs a part d´agafar la bici algun dia, m´he dedicat a comprovar que el meu estat de forma corrent no s´ha ressentit. Dilluns 3 series de 2,3 km només la central al màxim i ahir sèries d´1km al camí del riu, que van resultar prou bones tot i no fer-les en el grau més alt de sofriment.

Els parcials van ser 3:36 / 3:25 / 3:25 / 3:29 / 3:34 / 3:42 / 3:43 i les pulsacions mitjanes a cada tanda 164 / 174 / 181 / 181 / 179 / 177 / 178 amb 2 minuts 30 segons de recuperació entre sèrie i sèrie i un màxim assolit de 197 pulsacions ( molt lluny de les 212 p/m del meu RCMàxim).

Avui però he de reconèixer que estic trinxat. L´asfalt del camí del riu m´ha cascat bastant ja que feia força dies que no en trepitjava. A partir d´ara hauré de buscar un camí amb 1 km pla per la zona de Ponts i sinó m´acabaré decidint en fer sèries en pujada.