dijous, 15 de maig del 2008

Una de números

Sí, avui la cosa va de números; doncs aquest és el text número 100 que escric; qui ho diria! ni jo mateix m´hauria cregut que arribaria als 100 escrits quan vaig començar el blog al més de novembre.

Seguim amb els números, una altra bona notícia pel que respecta al blog; avui s´han superat els 10.000 visitants des del 18 de desembre que vaig posar el contador de visites; tot un èxit impensable des del primer moment. Lo millor de tot és la gent que he conegut mitjançant aquest blog. Sempre és agradable quan en una cursa et saluda algú que et coneix pel blog, i després et vas trobant en noves curses i fas petar la xerrada. Sincerament aquests moments són els millors de les curses. Ja que en aquests ambients no es va a competir contra els altres participants sinó contra tu mateix acompanyat d´altra gent.
Més números, doncs bé avui tambè volia fer 100 km amb la bici de carretera per fer el dia una mica més rodó. Però he sortit una mica tard de casa un cop he acabat de treballar i al final només he pogut fer uns 93 km. Tot i això feia molt de temps que no feia una tiradeta així, concretament des del 9 d´abril del 2001; si que ha plogut si des d´aleshores! Abans feia més tirades llargues però des de fa temps les meves pedalades no passaven de 75 km. La sortida ha estat Ponts-Sanaüja-Torà-Castellfollit de Riubregós-Calaf-Llavinera i tornada pel mateix lloc amb visita final a Gualter per acabar d´esgotar la llum del Sol.
Finalment i seguint amb la màgia del número 100; la pròxima cursa que faci serà la centena de la meva vida esportiva; des del 1988 que vaig fer la primera fins a dia d´avui. Podia haver estat aquest diumenge a la Cursa del Corriol de Solsona però una inoportuna lesió que només m´afecta quan corro a peu, em farà estar uns quants dies sense córrer. Així doncs potse serà a la pedalada que faran el dia 25 tambè a Solsona... a veure si m´acabo d´animar.
Us deixo amb les 99 curses que he fet fins al moment: http://es.geocities.com/pluriesportista/classificacionscurses.htm

2 comentaris:

Marc Calaff ha dit...

Enhorabona per la futura cursa número 100 que ja està a punt de caure. Jo aquest cap de setmana espero passar dels 5000km acumulats de btt, que la vaig reenganxar ara fa dos anys.

Siau!

PLuRieSPoRTiSTa ha dit...

Iep marc! La veritat es que això d´apuntars´ho tot és una gran motivació jeje. Jo de BTT em falta poc per arribar als 20.000 km des del 95 i d carretera als 15.000. Fins i tot compto els de la bici estàtica (aviat 9.000 jejeje).Sóc un malalt de l´associació esport i números... Salut!