dilluns, 6 d’octubre del 2008

"Atrapat" per la nit!

Com que ultimament li estic agafant gustet a això de pedalar de fosc ahir vaig deixar que passessin les hores de més sol i quan eren cap allà les sis vaig decidir fer dues horetes i mitja de pura BTT: Ponts- Castell- Els Trulls- Mirambell- Forniguera- Santes Creus de Borell- Sant MIquel- Vilanova de l´Aguda- Ponts.

Així l´última mitja hora seria de fosc total per camins ja no tant pedregosos.

La veritat es que m´encanta arribar fins a Santes Creus; és un indret especial, amb tota la vall de Vilanova a baix.

Doncs res, que al final en comptes de mitja horeta fosc vaig fer hora i pico ja que vaig punxar just a Sant Miquel (a uns 12-15 km de casa).
La solució va ser anar corrent amb la bici al costat fins a Vilanova (es que no em volia perdre el partit que començava a les 9, fins i tot un mega porc senglar em va fer companyia...

A Vilanova em va recollir mun pare amb el cotxe. Això em passa per no marxar preparat de casa amb camara de recanvi. Clar com que aquestes bicis noves ja no punxen...arfm arfm. Al final vaig arribar amb el partit començat..almenys el 2-2 final em va deixar amb bon regust aquest accidentat diumenge.
La primera foto és de Santes Creus de Bordell i la segona de Sant Miquel on em va agafar la fosca. Llavors encara estava ben tranquil. Va ser tirar la foto, pujar a la bici i veure que havia punxat.