dijous, 2 d’octubre del 2008

Retorn nocturn

Bé doncs definitivament he arrancat. Dilluns vaig agafar la bici de carretera després de 2 mesos pràcticament rascantme les boles pel que fa els entrenaments. Per fer el retorn més complet tambè vaig fer acte de presència al gimnàs; i allí amb la colla de bestiotes pontsicanes que hi ha em van acabar d´encebar per a què el retorn no es resumís en un sol dia. Dimarts un altre cop amb la bici de carretera ja vaig superar la cinquantena i en acabar vaig anar a córrer una mica. Dimecres peses al gimnàs i més córrer per circuit urbà. I avui BTT nocturna i després córrer 5 kilometrets.
I res, ja em teniu un altre cop en acció; pel cap ja em ronda la Transiscar (48 km BTT) i la cursa del Torró (10 km a pota). Veurem si em decideixo anar-hi estant encara amb entrenaments embronaris...
Per cert la llum que vaig comprar al Decathlon per la BTT va força bè, tot i que una mica més de llum no aniria malament. Avui he baixat alguns corriols amb reguerons de ben fosc i pensava que em pelava. La velocitat mai pot ser com a ple dia, a no se que vagis amb un foco de tractor ;)